Az ITK Holding Zrt. új üzemének alapkőletételével megkezdte legújabb beruházását. Ennek keretében 3000 négyzetméterrel nő a karosszéria üzem kapacitása, valamint további 2000 négyzetméterrel bővül a beépített infrastruktúra. Az eseményen a cég leányvállalata, az Inter Traction Electrics Kft. bemutatta a Mercedes-Benz Sprinter alapjaira fejlesztett és gyártott, jelentős hazai hozzáadott értékkel készülő iskolabuszát, a Mercedes-Benz REFORM-S Schoolt.
Az ITK Holding Zrt. újabb mérföldkőhöz érkezett idén ősszel: egy 3000 négyzetméteres – korszerűen felszerelt, minden szakmai és biztonsági igényt maximálisan kielégítő – karosszériaüzem építését kezdte el, amelynek az alapkövét október 12-én helyezték el a cégcsoport telephelyén. A vállalat az infrastrukturális fejlesztés részeként további 2000 négyzetmétert is beépít az üzem területén, így összességében 5000 négyzetméterrel bővül a gyártókapacitás, amely a megvalósulási szakaszban lévő projekteknek, valamint az előkészítés alatt lévő sorozatgyártási céloknak köszönhetően váltak indokolttá.
„A cégcsoport a folyamatos innováció és beruházások mellett is elkötelezett a környezettudatosság, a fenntarthatóság és a biztonságkultúra fejlesztése mellett. Ezen értékekkel összhangban dolgozunk partnereinkkel azon, hogy a lehető legmagasabb szintű technológiával szolgáljuk a közlekedők kényelmét és biztonságát” – mondta el Kossa György, az ITK Holding Zrt. elnök-vezérigazgatója.
Az iskolabuszok új generációja itthonról
Az esemény során az ITK Holding Zrt. leányvállalata, az Inter Traction Electrics Kft. bemutatta a 14 típusból álló autóbusz családjának legújabb típusát, a Mercedes-Benz Sprinter alapjaira fejlesztett és gyártott iskolabuszát, amely jelentős hazai hozzáadott értékkel és modern felszereltségével válik versenyképes modellé a személyszállító gépjárművek piacán.
Az egyedi kialakítású „Mercedes-Benz REFORM-S School” az Inter Traction Electrics Kft. és a Mercedes-Benz által fejlesztett közlekedésbiztonsági és utasbiztonsági eszközeinek köszönhetően a gyermekszállítás jövőjét hozzák el: az iskolabusz számos olyan vezetéstechnikai segédrendszert kapott, amelyek jellemzően a felsőkategóriás személyautókban érhetők el, így például az aktív távolságtartó tempomat, az aktív sávtartó asszisztens, a holttérfigyelő, a közlekedési-tábla felismerő, az éberségfigyelő, az oldalszél asszisztens vagy a kiszállás figyelés, amely az elhaladó járművekre figyelmeztet leszálláskor.